Med hopp om en härlig lördag!

Det har varit en helt tokig vecka! Bergochdalbana är bara förnamnet, så jag är oerhört glad att det är fredag!
Skit-tentor blandades med topp-tentor, på det inställda dryga lektioner, inställda ppass på jobbet OCH världens sötsug efter påskhelgen.. Attans.. Hehe..

Imorgon ska jag ut på stan och se om jag hittar något tyg till skjortan vi håller på att sy i skolan. Med lite tur hittar jag samtidigt något schyst kjol-tyg, hoppas hoppas!
På kvällen blir det middag på Mañana med ett gäng kompisar och sen blir det drinkar natten lång, tjohoo ;o)
Ska bli oerhört skönt att träffa alla igen, miss you girls!

Vad har DU för helgplaner??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0