För-förfest, förfest & julfest!

I fredags var det dags för årets julfest på jobbet. Som tack för praktiktiden fick min klasskompis A & jag vara med på festligheterna. Vi gick från en bubblande för-förfest på avdelningen,  till förfesten med inköpsgänget på SoHo för att slutligen avsluta på Kajskjul. Där bestod hela golvet av kullersten, ingen rolig historia för alla oss med stilettklackar men vi klarade oss bra ändå :) Det var än super rolig kväll där det dansades natten lång, tack alla som var där!!

Kameran hade jag glömt hemma, så det blir endast en bild på min klänning från Paris, Kate & I.
Till klänningen bar jag svarta accessoarer i form av strumpbyxor, stilettklackar & en lackväska i större kuvertmodell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0